AQUEST ÉS EL NOSTRE COMPROMÍS AMB LA PRIVACITAT

SAI, S.L. es compromet a respectar la vostra privacitat i a protegir les vostres dades personals :
  • Serem totalment transparents vers les dades que demanem i l’ús que en fem d’elles.
  • Utilitzarem les dades que ens faciliteu per a la finalitat descrita a la nostra Política de Privacitat, entre les que es troba la de   prestar-vos els serveis que heu sol·licitat i millorar la seva experiència amb SAI,S.L.
  • Tanmateix, utilitzarem les dades per a intentar conèixer-vos millor i així poder oferir-vos més i millor productes i serveis.
  • Si ens feu saber que no voleu rebre comunicacions comercials, deixarem d’enviar-vos-les. Per suposat, seguirem enviar-vos informació important relacionada amb el producte o servei que hagueu adquirit.
  • Us remetrem informació quan resulti rellevant per a l producte o servei que hagueu adquirit, amb la finalitzat de mantenir-vos informats i actualitzats en tot moment.
  • Adoptarem les mesures necessàries per a protegir i mantenir fora de perill la vostra informació.
  • Respectarem els drets de protecció de dades i tractarem de cedir-vos el control sobre la vostra pròpia informació.
Podeu accedir a la nostra Política de Privacitat per  ajudar-vos a comprendre millor cóm utilitzarem les vostres dades personals. En ells us expliquem amb més detall els tipus dades personals que demanem, cóm les demanem, amb quina finalitat les utilitzarem i amb qui podem compartir-les.

Al llarg de la Política de Privacitat trobareu un sèrie d’exemples específics de per què i cóm farem servir les vostres dades personals. Si teniu qualsevol dubte, si us plau poseu-vos en contacte amb nosaltres escrivint al nostre delegat de Protecció de Dades mitjançant l’adreça electrònica sai@sai.cat.

Sense perjudici dels drets que us corresponguin sota les lleis que resultin de l’aplicació, la Política de Privacitat i la informació anterior no tenen caràcter contractual ni formen part del vostre contracte amb nosaltres.
 
Qui és el Responsable del tractament de les dades personals?
Totes les dades personals tractades per SAI,S.L. en relació amb la present Política de Privacitat estan controlades per SAI,S.L., la qual es considera la responsable del tractament de les vostres dades personals sota les lleis de protecció de dades de la Unió Europea i Espanya. La nostra adreça és carrer Montseny, Local 1,(08756) La Palma de Cervelló, Barcelona.

Si heu realitzat una subscripció d’alguns dels nostres programes informàtics o heu contractat els nostres serveis (Hardware o Software) mitjançant la nostra web, facebook, WhatsApp, correu electrònic, telèfon, o personalment en les nostre oficines, aplicarem la mateixa Política de Privacitat i al mateix temps aquells productes d’altres empreses o fabricants que us hem subministrat, cadascuna d’elles serà al mateix temps, de forma independent, responsable del tractament de les vostres dades sota l’empara de les lleis de protecció de dades de la Unió Europea, i les de les lleis de protecció de dades locals que resultin de l’aplicació d’aquelles companyies.
 
Què entenem per dades personals?
S’entenen per dades personals totes aquelles dades  que us identifiquen o que es podrien fer servir per fer-ho, com ara el nom, dades de contacte, historial de serveis i compres.
 
Quan és aplicable aquesta Política?
Aquesta Política és aplicable a les dades personals que demanem, utilitzem i tractem en el marc de la vostra relació amb nosaltres com a client o potencial client, incloent quan navega per la nostra web, quan contacte amb nosaltres o quan subscriviu o contracteu els nostres productes o serveis.

Quan fem referència a que altres són alhora responsable del tractament de les vostres dades i amb compartim les vostres dades, hauríeu de consultar les seves polítiques de privacitat per a obtenir més informació.
Per a ser més explícits :

• Per activar un producte de software estàndard la majoria de vegades demanen efectuar el registre amb usuari i contrasenya, moltes vegades SAI,S.L. realitza aquest tràmit, però la informació relativa a les dades del registre són les vostres com ara : compte de correu, persona de contacte, telèfon fix o mòbil,...
 
Cóm podeu protegir les vostres dades?
Ens prenem moltes molèsties per a protegir les dades personals que ens proporcioneu. Però també us indiquem de quina manera podeu protegir les vostres dades:
• No compartiu la vostra contrasenya d’accés al vostre ordinador
• No compartiu les dades d’inici de sessió de webs que continguin informació (entitats bancàries, proveïdors, clients,..)
• Preneu mesures per protegir-vos de fraus en internet i “Phishing” : aquesta és una pràctica de frau mitjançant internet coneguda que consisteix en l’obtenció il·legal de dades personals mitjançant engany : S'envien correus electrònics no sol • licitats a persones incloses en llistats obtinguts il·legalment per terceres parts, i es demana als seus destinataris que introdueixin o confirmin dades bancàries o contrasenyes en un web clonada o falsa. 
 
Quan demanem les vostres dades personals?
Demanem dades personals sempre que ens demaneu o utilitzeu els nostres serveis.
A més a més podem rebre o cercar informació vostre a/de tercers, tals com:
• Altres empreses que haguem contractat per a poder prestar-vos un servei.
• Empreses implicades en la contractació dels nostres serveis o en la subscripció dels nostres programes.
• Empreses que participin dels nostres programes de fidelització
• Empreses o entitats que ens proporcionen dades sota polítiques de privacitat.
 
Quina mena de dades personals demanem o conservem?
Quan utilitzeu els nostres serveis ens haureu de facilitar les vostres dades personals o de les persones de contacte de la vostra empresa o entitat.

Us demanarem les següents categories de dades:
• Dades per a completar un servei demanat :
 - Dades del servei : nom de l’empresa o entitat,  adreça, telèfon i persona de contacte.
 - Dades de facturació :  nom de l’empresa o entitat ,NIF/CIF, adreça, i  dades del compte de pagament.
 - Dades per a la subscripció anual d’un dels nostres programes informàtics.
 - Dades contractuals : dades completes de l’empresa o entitat que subscriu.
•  Dades per la compra de hardware o software estàndard a efectes de la facturació: :  nom de l’empresa o entitat , NIF/CIF, adreça i dades del compte de pagament.

 
Per a què utilitzem les seves dades personals ?
Les principals finalitats per a les que tractarem les vostres dades personals seran:
• Per a poder realitzar tràmits relacionats amb el servei demanat.
 Necessitarem utilitzar el seu nom, adreça, correu electrònic, dades de contacte, dni, informació de pagament i altres.
• Per a l’enviament d’actualitzacions i comunicacions relacionades amb els serveis i/o productes contractats.
 Us farem arribar a les dades personals (correu, compte facebook, WhatsApp, correu postal,.. o d’altres mitjans futurs) pels canals dels quals disposem (correu electrònic, xarxes socials, correu postal i altres mitjans futurs) per fer-vos arribar tot el que sigui oportú segons la subscripció, contracte o servei demanats.
• Per a oferir-vos serveis que s’ajustin a les vostres necessitats, oferint-vos un tracte més personalitzat. 

Si en formeu part delClubCOMERÇ+, ClubENTITAT’s+, ClubGESTIO+ o d’altres creats en el futur us farem partícips de l’evolució i les novetats així com l’oferiment dels nostres serveis relacionats amb aquests productes mitjançant els canals en els que s’hagin creats aquests grups. Al formar-ne part i acceptar la invitació estareu acceptant compartir, amb els altres membres del Club, les dades del vostre perfil personal i/o pàgina d’empresa-entitat de les vostres xarxes socials.

•  Per a millorar la nostra web, xarxes socials, productes i serveis.
 - Podrem fer un seguiment de com vosaltres i altres clients utilitzeu la nostra web, xarxes socials,  perquè puguem identificar 
      formes de millorar la vostra experiència de navegació. 
•  Amb finalitat de gestió i administració. 

És possible que usem i conservem les vostres dades personals, incloent el vostre historial de compres, per a fins administratius, el que podrà incloure, per exemple, tasques de comptabilitat i facturació, auditoria, verificació de targetes de crèdit o d'altres targetes de pagament, control de frau (incloent l'ús d'agències d'informes de crèdit i comprovacions de validació de targetes de pagament) prova, manteniment i desenvolupament de sistemes. 
 
Quan us enviarem comunicacions comercials?
Quan obtinguem dades directament de vosaltres és possible que us preguntem si voleu rebre les nostres comunicacions comercials o formar part d’algun dels nostres Club de programes informàtics. En aquest sentit, tingueu en compte que aquestes comunicacions comercials podran ser dels nostres productes i serveis que puguin resultar del vostre interès i, en ocasions, poden ser comunicacions comercials que promocionen els productes i serveis d'altres membres del nostre grup o d'un tercer ( per exemple, els dels nostres socis empresarials).

Respectarem la vostra decisió pel que fa a què comunicacions desitgeu rebre i els mitjans a través dels quals els rebreu.
 
Cóm pot canviar el tipus de comunicació comercial a rebre i la forma de rebre-la?
Si decidiu  que ja no voleu seguir rebent comunicacions comercials, podeu canviar d'idea en qualsevol moment. A continuació descrivim els canals habilitats per deixar de rebre comunicacions comercials:

Si sou membre d’algun dels nostres Clubs, tingueu en compte que al donar-vos de BAIXA també deixareu de rebre comunicacions referents a noves funcionalitat i actualitzacions del programa al qual esteu subscrits, però podeu canviar les preferències de privacitat en qualsevol moment, modificant les vostres dades escrivint-nos a l'adreça postal de SAI,S.L. al carrer Montseny núm. 1 local 1 de La Palma de Cervelló (08756) o per correu electrònic  asai@sai.cat o per WhatsApp o Telegram al 605 900 802 o via Messenger (facebook) des de @sai.programes.

A més, en totes les comunicacions comercials que us enviem per correu electrònic us recordem que podeu fer ús dels vostre dret de donar-vos de baixa, deixant de rebre comunicacions electròniques de caràcter comercial. Tractem de tramitar les peticions de deixar de rebre comunicacions comercials en un termini de 10 dies hàbils des que les rebem, no obstant, és possible que rebeu alguna comunicació comercial durant aquest període.

Recordeu que si ens comunica que ja no desitja rebre comunicacions comercials, seguirà rebent comunicacions (com les anteriorment descrites) relacionades amb els productes i serveis que vostè hagi contractat o als que s’hagi subscrit, el seguirem mantenint informat sobre qüestions que afectin a la seva pertinença al club i enviant-li informació rellevant que afecti els serveis contractats. Si ens demana que deixem d'enviar-li comunicacions comercials, li preguem tingui en compte que conservarem les seves dades personals amb la finalitat d'indicar que no desitja rebre comunicacions comercials.
 
Durant quan de temps conservaren les dades personals?
Conservarem les seves dades personals durant el temps que sigui necessari per a la finalitat amb la que estiguin sent objecte de tractament. També podrem conservar aquesta informació per seguir millorant la seva experiència amb SAI i garantir que rebi qualsevol benefici dels nostres programes de fidelització.
Revisarem activament les dades que obrin en el nostre poder i les eliminarem de forma segura després del termini de prescripció aplicable en cada cas. Les dades es mantindrà mentre hagi necessitat legal, comercial o relacionada amb el client per conservar-la.
 
A quins països s’enviaran les seves dades personals?  A cap.
Tant sols, per exemple, en llicències electròniques de productes de Microsoft o altres fabricants de software o hardware, que de vegades per activar producte o garantia cal identificar-ne el titular.
 
Quan i per què demanarem “dades personals sensibles”?
SAI,S.L. no necessita tenir dades sensible dels seus clients , així que en cap cas us les demanarem.
 
Quins drets teniu i com podeu exercitar-los?
De conformitat amb la normativa europea de protecció de dades, i les normatives locals de protecció de dades, disposeu dels següents drets:
 
 1.   Major Transparència
Podeu sol·licitat una còpia de totes les seves dades personals que conservem
Podeu RECITFICAR les vostres dades en qualsevol moment.
 
 2.   Saber de l’ús derivat
 Podeu saber l’ús derivat que en farem de les vostres dades en tot moment. Per endavant, l’ús de les vostres dades estarà delimitat en les subscripcions i/o contractes que  se’n derivin de la relació comercial.
 
 3.   Saber la Finalitat
 Podeu saber-ne la finalitat que de les vostres dades personals per endavant perquè estarà delimitada a la subscripció/contracte que se’n derivin de la relació comercial. 
 
 4.   Consentiment actiu :Haurà de ser informat, lliure, específic i inequívoc.
Per a que així sigui, prendrem com a base de consentiment actiu la subscripció/contracte fruit de la relació comercial o la que de forma lliure, específica i inequívoca ens feu arribar per mitja de qualsevol dels canals de contacte de SAI (xarxes socials, telèfon, correu postal i/o electrònic,...) o com a resposta a qualsevol de les nostres comunicacions al respecte.
 
 5.    Supressió i Portabilitat
Tal com us hem descrit anteriorment tindreu dret en qualsevol moment de suspendre les comunicacions comercials per via de qualsevol dels mitjans que SAI us ofereix (xarxes socials, telèfon, correu posta i/o electrònic,...).
També, i per petició vostra per escrit (correu posta i/o electrònic) les vostres dades es podran transmetre a altre empresa o entitat.
 
 
Aquí trobareu el text complet del Reglament :
 


Share by: